Reklamation
Når du handler hos 360BikeParts.dk har du 24 måneders reklamationsret efter købeloven. Det betyder, at hvis varen har en mangel, tilbyder vi dig enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen - alt afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af almindelig slitage, fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvis du modtager en vare, som er beskadiget ved modtagelse, har du 30 dage til at rette henvendelse til os.
Sådan foretager du en reklamation
Her er de steps, du skal igennem, hvis du vil foretage reklamation på en vare:
- Send en mail til info@khoff.dk med dit ordrenummer og en forklaring på problemet
- Vedhæft meget gerne et billede af fejlen
- Afvent vores svar på reklamationen
- Når og hvis det er aftalt med os, send da varen retur til os.
- Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage
- Få en kvittering for afsendelse af pakken, når du indleverer den til forsendelse